Моє фото
Вітаю усіх! Я - Наталія Коротка або Калина (Kalina) - дизайнер, архітектор, садовод. І рада, що Ви завітали до мене :-).

Translate

четвер, 3 березня 2016 р.

Писанка "Олені"/Easter Egg "Deep"

Весна вже на порозі. Така очікувана і жадана. Це ранок року, коли все пробуджується від зимого сну. Природа розквітає і відроджується. Як символ відродження всього живого є писанка.




Це не просто розмальоване яєчко, а ціла історія і філософія всесвіту.  Дерево Життя, або як його ще називають Світове Дерево - є невелика розповідь про початок - "підземне життя", середину - "життєвий шлях" і кінець - "небесне життя" - цього шляху. Олень - символ Сонця, відтворення і оновлення.

Ця робота чекала на своє відтворення не один рік.  І я дуже задоволена, що вона вийшла саме така, як була задумана: сильна символічно і напрочуд ніжна. Буду рада коли вона і Вам прийдеться до вподоби.

 Ви можете придбати її схему  опиc написавши мені  на адресу:
korotkan@ukr.net

Схема знаково-кольорова. Також є графічні зображення швів, що використовуються в роботі. Для зручності супроводжувальні надписи дані двома мовами: українською та англійською.
Вартість дизайну - 50 грн. (Приват)
250 руб. (Золотая корона)


12 коментарів:

  1. Дуже гарно та ніжно! Пішла писати листа :)

    ВідповістиВидалити
  2. НАталю чудо. дуже подобається, два питання-чи приймаєш paypal і чи я така схожа схемка тільки з квіточками ) замість Оленів чи шось більш весняне))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Христино, на жаль в Україні paypal працює тільки на "вихід". Але є їнша приємніша новина. Буде freedesign саме в весняних мотивах, але трошки пізніше.

      Видалити
    2. чекатиму з нетерпінням)) давненько я такого не пробувала, скучила

      Видалити