Моє фото
Вітаю усіх! Я - Наталія Коротка або Калина (Kalina) - дизайнер, архітектор, садовод. І рада, що Ви завітали до мене :-).

Translate

вівторок, 26 січня 2016 р.

Увага! Шукаю автора роботи. Внимание! Ищу автора работы.

Прошу допомоги спільноти. 
Може хто знає хто автора цієї роботи
Может кто знает автора этой работы?


Дуже сподобалося виконання, Хотілося би додати до загальної галереї.
Очень понравилось исполнение. Хотелось бы добавить к галерее Ваших работ.

Якщо у Вас є робота виконана за моїми розробками, поділіться, будь ласка.
Если у Вас есть работа выполненная по моим разработкам поделитесь, пожалуйста.

Запрошую відвідати відкриту спільноту "Калинові вишиванки" на Fasebook. Тут Ми ділимося Вашими відшитими роботами, а я, в свою чергу, знайомлю з новими розробками. 
Приглашаю посетить открытое сообщество "Калинові вишиванки"  на Fasebook. Здесь Мы делимся Вашими работами, и я знакомлю с новыми разработками.

Ласково прошу!
Добро пожаловать!
Welcomе!

9 коментарів:

  1. Это Ира вышивала http://moishedevrs.blogspot.ru

    ВідповістиВидалити
  2. Если точнее: http://moishedevrs.blogspot.ru/2014/10/blog-post.html
    И рамочки, если я не ошибаюсь, из "Икеа".

    ВідповістиВидалити
  3. Наташа, а у Веры какие твои окошечки вышились! )))
    http://iva23-crestikmy.blogspot.ru/2015/05/blog-post_21.html#more

    ВідповістиВидалити
  4. а мене на фейсбук не пускає, бо не маю там свого профілю
    новинки будуть тільки там демонструватися?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксано, не переживай. Вони будуть дублюватися з блогом.

      Видалити
    2. це добре, я вже побачила розділ "незабаром" і довгоочікувану красуню :)

      Видалити