Моє фото
Вітаю усіх! Я - Наталія Коротка або Калина (Kalina) - дизайнер, архітектор, садовод. І рада, що Ви завітали до мене :-).

Translate

четвер, 24 грудня 2015 р.

Коло друзів.

Один з найкращих святкових подарунків це зустріч з друзями. І не просто друзями, а дуже талановитими і творчими.
Це пост-подяка за приємні години спілкування з київськими колежанками-майстринями. Завдяючи Аллі-ya-alla ми зустрілися хоч і людному. але дуже затишному кафе. На жаль навіть телефоном сфотографувати не здогадалася, настільки було цікаво))). Але де що можна побачити в блозі "Рукодельные посиделки, новости и все,все,все..."
А мені лишається похвалитися смачними подарунками, які дісталися в рамках новорічного подарункового обміну.
Як новорічним  дивом - не назвеш, бо саме подарунок від Наталі-Тасі зчитаний з моїх думок. Та й Алла порадувала тканинкою для нових проектів).

Але фаворитом свята стали листівки від подружок, в тому числі і від Юлі-Semklita. Це невелике відкриття, що власноруч можна створювати такі цікаві речі


Щиро Дякую за приємну зустріч!

5 коментарів:

  1. Я тобі також дякую за супер подарунок, лаванду, спілкування та все-все-все! :)
    Рада, що тобі також сподобалась зустріч :)

    ВідповістиВидалити
  2. Наталю, дуже рада була познайомитись і доторкнутися до твоїх гарних та неповторних робіт ;))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталю, взаємно! Навіть ее уявляєш наскільки ти талановита!

      Видалити
  3. Вітаю з подаруночками! В нас чудові феї-чарівниці!:)
    Наталочко, дякую за зустріч!

    ВідповістиВидалити