Моє фото
Вітаю усіх! Я - Наталія Коротка або Калина (Kalina) - дизайнер, архітектор, садовод. І рада, що Ви завітали до мене :-).

Translate

четвер, 12 листопада 2009 р.

Лист до Святого Миколая від Марійки.

Моя старша донечка написала листа до св. Миколая. Три дні його писала-переписувала. Взялася я відшукати адресу куди ж можна відіслати листа. Єдине що найшла це "Маєток св. Миколая". Знаходиться він в Івано-Франківській обл., Косівському районі, селі Пістинь. Спробуємо відіслати туди.
Але буде жаль якщо лист не дійде до свого адресата. Тому публікую цей лист і тут.
" Добрий день, чи вечір, любий наш святий Миколай. Пишуть тобі маленькі діти сім"ї ...... Я Марія мені 8-м років вчуся в 2класі. У мене є братик Міша. Він дуже жвавий, і маленька сестричка Ліза, вона тільки навчилася ходити. Ми дуже чемні,слухняні діти. Ми хотілиб подаруночки, для Лізи м"яку іграшку для Міши потяга А для мене музичну шкатулку з балериною. Дякуємо тобі святий Миколай що ти піклуєшся про всіх нас."

Немає коментарів:

Дописати коментар