Моє фото
Вітаю усіх! Я - Наталія Коротка або Калина (Kalina) - дизайнер, архітектор, садовод. І рада, що Ви завітали до мене :-).

Translate

суботу, 12 грудня 2015 р.

Вишиваємо разом "Будиночок"/PlaySAL "Hause". Фінал/Final

Отримую велике задоволення спостерігаючи Ваші роботи), Всі вони не очікувано різноманітні. Дякую Всім хто присилає свої світлини, а тим що знаходяться в "підпіллі" бажаю швидше похвалитися своїми здобутками ;))).
Сьогодні "віддаю" останній етап. 
Це перетворення вишитої заготовки в новорічну іграшку-прикрасу.

Для цього нам знадобиться:
1. Вишита заготовка;
2. Тканина для оформлення задньої частини декору;
3. Калька, або напівпрозорий папір (згодиться офісний)
4. Дублючий матеріал (в мене це клейова бязь)
5. Наповнювач - холофайбер, або синтапон
6. Нитки муліне в тон наших тканин для зшивання частинок.
7. Нитки муліне для оформлення шву, або тонка стрічка, або бісер. Кому що до вподоби ).

Тож починаймо!


Покладіть кальку/папір на вишитий малюнок і обведіть за контуром (по стібку "за голку"). Відступіть від отриманої лінії 5 мм, і намалюйте параллельний контур. Виріжте по ньому шаблон.


За цим шаблоном з дублючого матеріалу вирізаємо 2 деталі, які приклеюємо до вишитої заготовки та тканини-партнера. Робимо припуски 7-10 мм і вирізаємо деталі.


Підгортачи всередину припуски, зшиваємо між собою дві деталі. Не забуваємо залишити отвір для заповнення наповнювачем.


Через залишений отвір наповнюємо іграшку холофайбером або синтапоном. Рівномірно розташовуємо його в середені, і зашиваємо отвір.



Недосконалість з"єднувального шву можна прикрити декоративною стрічкою. Або, як зробила я  - іншим декоративним швом: петельним, де стібки розташовані навскоси - "ялиночкою". Ви можете застосувати будь-який інший, на Ваш розсуд.
Пришиваємо петельку. 
І вуаля!
 Іграшка готова до використання.

Не забуваємо хвалитися своїми роботами за адресою:
korotkan@ukr.net

Приємного рукотворення!

Галерея/Gallery





7 коментарів:

  1. Дякую за МК! :) Чекай на мій будиночок! :)

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую! Чекаю на Ваші досягнення)!

    ВідповістиВидалити
  3. Доброго дня, Наталія!
    Я лише днями натрапила на ваш блог, тому трохи не влучила з часом. Вирішила вишити (сподобався :) ) , та коли у вас вже готовий останній етап будиночка, у мене зараз ще тільки третій, і той затягнувся через те, що бісеру кавових та коричневих кольорів у мене майже нуль. Не знаю, чи треба фотографувати тепер кожний етап? (у мене буде шоколадний "пряник" ) :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ірино, рада Вас вітати! Творіть в своє задоволення. По-етапно не обов"язково звітувати. Етапи більше даються для зручності читання схеми. Чекатиму на Вашу готову роботу).

      Видалити
  4. Наталія, я надіслала Вам мій "шоколадний" варіант будиночку. Вчора тільки закінчила. Учора вранці шукала в інтернеті, що то за петельний шов ялиночкою, і не знала, як його шити по периметру, аж доки не випила чашку чорного чаю, і мене осяяла думка, що у "ялинці" треба просто робити "стовбур" прямим, тоді діло пішло на лад :) Не знаю, чи правильно, але здається, щось схоже.
    Дякую Вам!

    ВідповістиВидалити